Skip to content

درباره فرناس

شرکت فرناس (تحقیقات صنایع فرناس آریا) به شماره ثبت 181283 و شناسه ملی 10861980588 از سال 1380، با مشارکت جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه های معتبر کشور فعالیت خود را آغاز نمود. فرناس، با این باورکه مفهوم مشاوره مدیریت در کشور به ظرفیت‌های بالقوه خود دست نیافته است، بر شکاف بازار و ارائه خدمات تخصصی حوزه مشاوره مدیریت، پژوهش و سرمایه گذاری پرداخت. به همین جهت شرکت فرناس در زمینه طراحی و توسعه کسب‌وکار، مطالعات بازار، طراحی و پیاده‌سازی استراتژی، بهبود عملکرد، مدیریت سرمایه‌های انسانی و توسعه سازمانی همواره راهکارهای ناب و بدیع و متناسب با بوم کسب و کار کشور عزیزمان، ایران ارایه نموده است.

بعدها این شرکت با کشف زمینه های مختلف سرمایه گذاری رویکرد توسعه راهبرد طراحی ساختار برای شرکت‌های چند کسب‌وکاره (هلدینگ) و طراحی سازمان و ساختار و مدیریت فرایند ادغام و تملیک را در پیش گرفت. توسعه چندین برند زیر مجموعه در حوزه خدمات پولی و بانکی، صنعت غذا و تجارت بین المللی در راستای چنین رویکردی بوده است.
پویایی و یادگیری در فرناس، حاصل درک عمیق از نیاز مشتریان و طراحی راهکارهای متناسب با تاکید بر ارتقای سطح استاندارد خدمات مشاوره مدیریت و سرمایه گذاری در کشور است.

خدمات فرناس

راهکارهای نوین پولی و بانکی

ما در فرناس تلاش می‌کنم تا بهترین راهکارها را در حوزه پولی و بانکی و همینطور تسهیل گری پرداخت ارائه نمائیم

فناوری اطلاعات و ارتباطات

ما فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خوبی رصد می کنیم و همواره توانسته ایم در توسعه محصولات و خدمات خود همگام با لبه فناوری نرم افزاری حرکت کنیم که از مصادیق آن ورود به حوزه بلاک چین می تواند باشد

تولید محتوا و رسانه

می کوشیم با تولید محتوای متناسب با تولیدات و حوزه کاری فرناس در حوزه اطلاع رسانی و هم ترویج علم موثر ظاهر شویم

رویکرد فرناس

راهکارهای توسعه

ما در فرناس تلاش میکنم تا بهترین راهکار را برای شما  ارائه دهیم

ایده پردازی و توسعه کسب و کار

ما تجربه را در راستای شروع یک بیزینیس جدید در اختیار میگذاریم

رویکرد استراتژیک

آنچه که تخصص ماست، تدوین و اجرای استراتژی سازمانی ست

فرهنگ سازمانی فرناس

پویایی سازمانی

خانواده “فرناس” از گردهمایی جوانانی انگیزه‌مند، کوشا و با اهداف عالی و بلند، تشکیل شده که همواره در پی یادگیری و ارتقاء مستمر هستند.

سازمان پاسخگو

مشتریان و ذینعان اصلی ترین سرمایه های فرناس هستند لذا شرکت همواره خود را در مقابل آنان پاسخگو و مسوول می داند

سازمان یادگیرنده

می کوشیم با بهره گیری از ابزارهای نوین مدیریت دانش، همیشه در قامت یک سازمان یادگیرنده ظاهر شویم

زیر مجموعه های هولدینگ فرناس

سولیس

هویت برند سولیس در این جمله خلاصه می گردد: فاخر نوآورانه

آرکاداش

برندی در حوزه مواد غذایی، پوشاک و آرایشی و بهداشتی

چیستاپِی

طراحی و توسعه نرم افزارهای سفارش مشتری

وِسیلی

برندی در حوزه تامین تجهیزات و ادوات خانه و آشپزخانه

آشنایی با تیم فرناس

مهناز میلائی

عضو هیات مدیره

مهندس محمدجواد احمدی

معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات

مهندس آزاده گودرزی پور

معاونت توسعه کسب و کار

مهرداد پازش

معاونت توسعه سرمایه انسانی

یاسر فتحی

مدیر دفتر

امیررضا شوقی

مدیرروابط عمومی

هادی اربابی

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات

مه لقا بهارلویی

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات

محمدحسن مظفری

کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات

مهندس امیرحسین باقری

کارشناس بلاک چین

حسین شنیتی

کارشناس بلاک چین

نفیسه نصرتی

کارشناس روابط عمومی

مهندس محمدحسین مطلوبی

کارشناس تحقیق و توسعه

بهروز حیدری

پشتیبانی

نیکی حسن بیگی

کارشناس روابط عمومی